mandag den 23. marts 2015

FUGLE og firmaer

Taknemmelighed

Over verden og dens muligheder

Nu er der garn på vej.

For jeg er klar til at strikke.

Der er fuglefotos klar, en del venlige mænd er klar som modeller - så det er med at få strikket nogle fugle på pindende!

Og jeg takker stort mine garnkontakter:

www.hjelholt.dk - jeg elsker Dansk Pelsuld fra gotlandske pelsfår

www.filcolana.dk - Naturulden og Peruvian Highland Wool er fantastisk

www.onion.dk - der er garn af brændenælder, økologisk uld, kamel og økologisk bomuld. Nettle + wool, organic cotton + merino, superfine merino, Nettle sockyarn.

www.viking-garn.no - de har naturgarnet og hobbygarnet. Lækkert uld!

Klik og bliv inspireret af deres skønne garner. Det er jeg blevet.
Glæd dig til FUGLE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar